påsklovnu!

Började klockan 8 igår med att alla i 8:an fick varsitt ägg som vi skulle ta hand om under dagen.
Efter lunch gick vi ut och skulle ha som olika stationer som äggen skulle klara sig igenom
och i en station skulle en kasta och en annan ta imot
självklart missar jag ägget och får det rakt på mig så jag fick gå runt med ägg över hela mig
på handbolls turneringen.. :( men min klass kom i mål med minst trasiga ägg så vi fick ett stort godis ägg
jag tycker jag förtjänade det!
Sen åkte jag hem till min bror och firade Oscar som fyllde ett år, gz
efter det så hämtade vi min syster på station och åkte hem.
Och idag så är min bror här med sin familj och äter påsk lunch.

Jag har seriöst ingenting att göra under lovet
och love åker bort till spanien på måndag
kultjej, jag saknar ju henne!

Kom och hälsa på mig någon!!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0