Påsklovet

Det här lovet kunde inte ha varit så mycket bättre.
Måndag, tisdag,onsdag umgicks jag med människor, sov lite överallt ,var barnvakt och var en sväng till Örebro,shoppade kläder,piercing,solglasögon osv.
Torsags åkte jag till Lindesberg, Vedevåg och Frövi (ja allt på samma dag) och Rebecca sov hos mig.
I fredags var det spelning på musikhuset, grillning på loppholmarna och fest hos både drägg och oscar.
Jag dansade runt på gatorna till musik och skrek mig hes. Det kändes bra och somrigt. Jag vaknade upp till regina spektor-samson nästa dag och en tom över mig ''förlåt mig sötnos, men du ligger på både min jacka och mina skor'' 
Sen åkte jag hem till Frövi och hade Rebecca med mig. Vi sprang mest runt och tjålade, (tjålarN!) tittade på film och sjöng med till jocke bergs röst hela natten.
Jag satte i mitt löshår under lovet också. Det tog tre kvart och det gjorde ont, men det var det värt!
Aja,bilder tagna med världens bästa digitalkamera :

L.A.P





I'm gonna dance with somebody
dansadansa!

Men nu måste jag gå och städa mitt rum buhu. aja. life is life. jag har skjute upp de i flera månader nu så, gotta do it!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

det ser ut att ha vart en trevlig dag?

right

2009-04-21 @ 11:35:38
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0