Oh, kiss me. Flick your cigarette, then kiss me.

Idag var det abba kör i skolan. Storå skolans kör och stadsskogs skolans kör kom till Frövi och sjöng.
Och jag fick äntligen träffa Nicole. åh, jag har verkligen saknat henne och våra fina sommar kvällar.
Innan hon åkte iväg lovade vi varande att vi skulle ses på lovet och planera en ny sommar tillsammans. Jag längtar.
Det bästa på hela skol veckan blev inställt idag också ( musik ) så jag gick hem tidigare, duschade, åkte till Lindesberg och gick på konfirmation. Sen gick jag hem till Oscar,vi kokade nudlar tillsammans och satte oss i hans säng med uppvikta ben,pratade och lyssnade på bob marley tills min buss skulle gå hem.
När jag kom hem så var det ingen hemma. Skönt. Jag slängde av mig kläderna och duschade igen, lyssnade på musik och ringde ett långt samtal.
Sen kom mamma hem med pappa som åkte iväg med ambulans i veckan och har legat på sjukhus i några dagar och tömts på vatten. det blir bra.
Just nu sitter jag och proppar i mig godis (faatsoo),lyssnar på mando diao och franz ferdinand som typ har varit det enda som har nått mina öron dom senaste dagarna.
men nu ska jag fixa mackor och titta på scrubs!
puss

Kommentarer
Postat av: matildah

thihi ,

:D eller hur

va händer nurå?

2009-04-09 @ 00:58:29
URL: http://matildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0