Jag måste bort...från den här stan

Igår efter skolan så åkte jag som vanligt till linde på konfirmation.
Sen åkte jag till Frövi och hem till Didrik som lärde mig spela left 4 dead. Jag var bäst. Allvarligt, jag var skit bra! proudmaria. Sen drog jag hem till Madde och sov där och blekte hennes hår. Hon ska bleka det vitt och fläta in vita syntetdreads. Asså tjejen kommer bli SÅ snygg.

Idag så fyllde mamma år, vilket jag hade glömt. (HEHEHEHE) Så det har varit massa människor här och nu sitter jag och rakar benen och lyssnar på lasse lindh i brist på annat,
om ni ville veta. ( klart ni ville )
min mobil är hemma också
0703929760! hör av er
PUSS

Jag måste bort....
från den här...
Jag måste bort...
från den här stan
innan den sväljer mig hel
mer än vad jag har att ge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0