Ohh you got me shaking To that moan you made last night Ohh my body's aching From that naked summer light

Igår skulle jag åka in till Lindesberg på fest hos oscar men det blev ändrade planer efter att mamma och pappa fick hem ett åtgärdsprogram av mina lärare. suck. Så jag sov hos Madde tills idag istället och idag var det värsta typ sommar vädret! Jag och Madde gick promenix och satt på hennes altan,solade,pratade och lyssnade på musik hela dagen. uuuunderbart.
Imorgon drar jag till Lindesberg och umgås med Linda som är typ världens mest saknade människa just nu. bäst.
puss

rubrikenclickclick

Kommentarer
Postat av: mautildah

naw !:O , du blir oxå 18 om några år ;D <3

PUSSH

2009-04-04 @ 23:42:15
URL: http://matildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0