Min kära Sockerläpp och jag faller då vi är av samma sort

Kameran är på lagning nu så att jag slipper ha gummisnoddar på objektivet, haha
hoppas det inte tar för lång tid att laga den bara!
Jag har phett ont i örat också, jag tvingade igenom en flera,flera storlekar större töjning som jag fick av Oliver. herregud, jag tror mitt öra spricker snart, seriöst!

Det är så fina vår vädret ute! Satt ute på gården i skolan och solade med världens bästa människor hela dagen.
Och jag måste åka in till örebro och köpa nya vår/sommar kläder, solglasögon,en fjällräven jacka och så måste mitt löshår komma! nununu!! jag orkar inte gå runt som värsta skabbet med håret uppsatt i toffs hela tiden.
jag håller på att blondera håret nu också för att sen färga det rött igen, så att det blir samma färg som löshåret.
ÅH, jag känner mig så snygg right now asså. ellerintevaa.
men nu ska jag sätta mig på altanen,lyssna på musik,skriva,röka,andas,må bra
puss


Kommentarer
Postat av: ARGHHH

åh, jag tycker septum är fint. men inte på mig, jag ser bara konstig ut. :*

2009-04-08 @ 13:19:13
URL: http://bohemerochpoeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0