Lördag,Söndag


I går åkte jag till Örebro och träffade Natha. Vi gick på bio och såg 'i skuggan av värmen'.
Jag kan inte ens beskriva i ord hur bra den var, SÅ bra var den liksom! åh,min nya favorit film<3
Efter det gick vi och åt pizza,träffade Felicia,Jenna och gick in till deed en stund.
Idag så vaknade jag upp med Natha brevid mig, gick ut på stan och blev as förbannad på vädret. äckelsnö.
Köpte en tröja,tittade på one tree hill och åkte hem. That's it typ.
Och nu ska jag ha prao i en vecka på lindesbergs bibliotek. såhimlaotaggad.
Kom och hälsa på mig!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

Nej, men gud så roligt med prao på lindes bibbla!

Woho!



Kram<3

2009-03-23 @ 17:47:01
URL: http://absolutbarasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0