Save me, I'm lost. Oh lord, I've been waiting for you. I'll pay any cost. Just save me from being confused. Show me what I'm looking for. Show me what I'm looking for.. Oh lord.

Första dagen på lindesbergs bibliotek var faktist rolig!
Tanterna är så söta, man känner sig verkligen som en i 'teamet' haha, helt sött.
När jag hade slutat för dagen så gick jag hem till drägg med oscar & becca,väntade på bussen hem och tittade på när oscar gjorde dreads på becca. gud vad ont det såg ut att göra! Hon klämde nästan sönder min hand!

Jag måste bara fråga en sak, tycker ni att jag ska ta ur mina hål i läppen och bara ha septum? Jag vill typ det
men alla ba NEEEEEEEEJ. Neheee liksom.. vad tycker ni?
puss

Kommentarer
Postat av: liiinduuuussss

Ta ut dom!

Eller,m jag tycker du ska det iaf, haha ;>

Fast du är fin i dom oxå såklart!

2009-03-24 @ 19:06:37
URL: http://lindasoderqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0