Well you're never gonna find it, if you're looking for it. Won't come your way, yeah.


Hmm.. jag borde sluta leta efter kärlek eller närhet, jag vill ha det så mycket att jag aldrig hittar den.
Nu är iallafall min prao slut. Jag kommer sakna dom sööwwta tanterna faktiskt! Speciellt Monica ( min favorit tant ) 60 år,ill lila hår och lyssnar på kent. Wonderful.

bilden är lite old, men herregud vad långt hår jag ser ut att ha Oo SÅ old är den ju liksom inte och så är den tagen med mamis och papis bra digitalkamera också
haha den är bra!
men nu ska jag gå ner till världens bästa och se på skräckis!
puss

Kommentarer
Postat av: petronella Wadle

kent är verkligen bra!

kärleken hittar väl när den känner för det, I guess!

2009-03-28 @ 17:51:41
URL: http://wanella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0