åh herregud vad gårdagen var bra!

hahaha rubriken skrev jag typ igår morse hemma hos Emil och så hade jag skrivit värsta texten här också som jag inte alls minns att jag skrev. åhbramaria.

Jag vaknade bara för en stund sen trots att jag sov typ 5 timmar igår när jag kom hem.
Omg vad trött jag ääärr!
Valborg gick inte som planerat, men det blev bäst ändå. om inte bättre, tack för den!
1 maj vaknade jag upp hemma hos Emil.mys.
Sen åkte jag hem och typ duschade, sov, sov, sov ,sov.
Men nu ska jag dra in till Lindesberg och träffa Max!
Puss

Kommentarer
Postat av: maja

sv: typ ingenting! funderar på att dra en runda på stan. själv då?

2009-05-02 @ 13:28:57
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0